Coachingowy model zarządzania

Dobrze wykształceni pracownicy niechętnie poddają się autorytarnemu stylowi zarządzania, który nierzadko bywa źródłem napięć i konfliktów. Jak zatem kierować zespołem, by podwładni chcieli zaangażować w rozwój firmy swoją wiedzę, talent, energię? Dobrym rozwiązaniem jest coachingowy model zarządzania. Coaching jest jedną z metod rozwoju kadr. Pozwala na „wydobycie” mocnych stron naszych pracowników oraz doskonalenie obszarów słabszych. Pomaga pozbyć się wewnętrznych barier, przekonań, ograniczeń. Jest to metoda zarządzania oparta na wzajemnym zaufaniu i partnerstwie. 

1. Poruszane zagadnienia: 

  • Czym jest coaching?
  • Założenia coachingu
  • Główne cechy coachingowego stylu zarządzania
  • Określenie celu podstawą coachingu
  • Struktury w coachingu
  • Praca z pytaniami
  • Jak wykorzystać coachingowy styl zarządzania w organizacji?
  • Korzyści wynikające z coachingowego stylu zarządzania

2. Zdobyte umiejętności: 

  • Ćwiczenie określania celu i przeformułowania problemu na cel
  • Umiejętność pracy ze strukturami coachingowymi
  • Umiejętność pracy w oparciu o pytania
  • Umiejętność wykorzystania potencjału pracownika
  • Ćwiczenie rozmów coachingowych
  • Szkolenie prowadzone metodą aktywizującą, z dużą ilością ćwiczeń praktycznych.

3. Wilekość grupy: 1 – 12 osób

4. Czas trwania: 1 dzień/6h

5. Termin szkolenia:

  • zamknięte - ustalany bezpośrednio z Klientem

6. Miejsce szkolenia:

  • zamknięte - wskazane przez klienta

Formularz zgłoszeniowy:
Proszę pobrać, wypełnić i przesłać.


Informacja na temat szkolenia:

Małgorzata Świerkosz-Hołysz, tel. 602 723 748
Izabela Godzisz, tel. 604 096 909