O nas

Dlaczego H&G Akademia Biznesu i Rozwoju Osobistego?

- Bo uwielbiamy pracować z Ludźmi i dla Ludzi!

Wspieramy Liderki i Liderów w ich rozwoju osobistym oraz w rozwoju swoich pracowników i swoich biznesów. To przecież Ludzie tworzą biznes, dbają o wynik finansowy firmy, są największą wartością każdego przedsiębiorstwa. Inwestując w swój rozwój osobisty oraz rozwój współpracowników i dobre relacje w firmie, inwestujemy tak naprawdę w rozwój swojego biznesu. 
Dlatego też uczymy myślenia systemowego, które wg Petera Senge, jest kluczem do rozumienia i doskonalenia każdej organizacji. 

Pomagamy rozwijać takie kompetencje i umiejętności, dzięki którym organizacje odniosą sukces. Zwracamy szczególną uwagę na jasną, otwartą komunikację i relacje międzyludzkie. Podpowiadamy, jak ustalać priorytety, definiować cele i dążyć do ich realizacji.

Jesteśmy organizacją zwinną i w myśl wartości Agile wspieramy firmy w opracowywaniu i wdrażaniu nowych standardów, które przełożą się na wzrost konkurencyjności na rynku. 

Naszą ofertę kierujemy też do klientów indywidualnych, którzy otrzymają od nas szeroko rozumiane wsparcie w obszarze rozwoju osobistego. 

Dbamy o efektywność naszych działań, dlatego każde szkolenie poprzedzone jest wielopoziomowym badaniem potrzeb, a każda sesja coachingowa dokładnym określeniem celów na proces i na poszczególne sesje.

Specjalizujemy się w:

  • Szkoleniach - zarówno zamkniętych jak i otwartych, skierowanych do różnych branż.
  • Facylitacji - pomagamy organizacjom w transformacji, wspieramy w poszukiwaniu rozwiązań.
  • Coachingu - skierowanym zarówno do klienta biznesowego, jak i indywidualnego. 
  • Rozwoju HR - określaniu, wdrażaniu i badaniu pożądanego modelu kompetencji, procesach selekcji i rekrutacji pracowników, assessment i development center.

Współpracujemy z trenerami, coachami i konsultantami, którzy posiadają bogate doświadczenie zawodowe i specjalizują się w szkoleniach skierowanych do branż finansowych, przemysłowych, informatycznych, medycznych, administracji publicznej.

Prowadzimy szkolenia, coachingi i konsultacje na terenie całego kraju oraz online.
 

Małgorzata Świerkosz-Hołysz

założycielka H&G Akademii Biznesu i Rozwoju Osobistego, doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, coach, facylitator, senior trener z zakresu rozwoju kompetencji menedżerskich i tzw. kompetencji miękkich. Autorka artykułów naukowych dotyczących coachingu i zarządzania. W swojej pracy doktorskiej zaprezentowała innowacyjny coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim we współczesnej organizacji.
Na sali szkoleniowej spędziła ponad 14.000 godzin. Doświadczenie w biznesie zdobywała już od 1999 r. jako właściciel firmy, a następnie trener wewnętrzny w korporacji finansowej.

Certyfikowany, międzynarodowy konsultant MindSonar®, narzędzia służącego do pomiaru czynników stylów myślenia ludzi, wspierającego proces coachingu, mentoringu, rekrutacji, sprzedaży czy budowania zespołu. Facylitator Management 3.0 najnowszej koncepcji w zarządzaniu, wykorzystującej podejście zwinne oparte na metodyce Agile, Agile PM, Facylitator APMG.

Adiunkt Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, gdzie na Katedrze Zarządzania kształci przyszłe kadry menedżerskie. 

 

Kamila Kugler

absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, zdobyła tytuł magistra Rachunkowości i Rewizji Finansowej. Przedsiębiorca z 7-letnim doświadczeniem w sprzedaży hurtowej oraz detalicznej. Specjalizowała się w imporcie towarów z Bliskiego Wschodu.
W H&G Akademii Biznesu i Rozwoju Osobistego dba o współpracę i dobre relacje z Klientami.


Oferta HG Akademia

Szkolenia

Prowadzimy szkolenia dedykowanie kadrze menedżerskiej, począwszy od rozwoju kompetencji liderskich (manager na start) po wdrażanie kultury zwinności w organizacji (Management 3.0, Agile, Facylitacja, Zarządzanie zmianą).


Rozwijanie kompetencji miękkich

Dbamy również o rozwój kompetencji miękkich: skutecznej komunikacji, efektywności osobistej, umiejętności wyznaczania celów czy definiowania priorytetów. Zespoły sprzedażowe wspieramy w pracy z klientem, negocjacjach handlowych, w budowaniu standardów obsługi klienta zarówno bezpośredniej, jak i telefonicznej.

Zarządzaj systemem, nie ludźmi

Jurgen Appelo